گروه دوچرخه سواران جهان پهناور من | World Wide Me

گروه دوچرخه سواران جهان پهناور من | World Wide Me

این وبلاگ برای دوچرخه سواران و علاقه مندان این عرصه است که شما را از برنامه ها و تجربیات سفر و دوچرخه سواری با اطلاع می سازد.
گروه دوچرخه سواران جهان پهناور من | World Wide Me

گروه دوچرخه سواران جهان پهناور من | World Wide Me

این وبلاگ برای دوچرخه سواران و علاقه مندان این عرصه است که شما را از برنامه ها و تجربیات سفر و دوچرخه سواری با اطلاع می سازد.

سال نو مبارک

سلام دوستان عزیز و همراهان همیشگی


آغاز سال نو خورشیدی (جلالی) را به همه شما تبریک عرض می کنم امیدوارم سالی که در پیش روی دارید سالی سرشار از موفقیت و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان باشد.


سال 1392 برابر است با 1434 هجری قمری و 2013 میلادی


لحظه تحویل سال:30 اسفند ماه ساعت: "56:'31: 14


توضیحات بیشتر پیرامون عید نوروز



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد